venres, 18 de marzo de 2016

Dia da muller 2016


Gustounos o que dí Lola García Gómez, Presidenta da Asociación de Empresarias AMECHE, no seu blog falando do Día das Mulleres. Por iso limos e comentamos na clase as súas opinións.
Que vos parecen? 
Estades dacordo?
"Las mujeres tenemos el derecho y la obligación de ser más visibles, de que nuestra sociedad sepa lo que hacemos y queremos en la vida. Ya otras mujeres en la historia lo consiguieron, y tenemos grandes ejemplos, ahora que lo tenemos más fácil, al menos algunas, seamos un ejemplo e inspiración para que otras mujeres también lo logren y ocupen un lugar en la historia.Es triste que aún haya lugares donde las mujeres no tienen ningún derecho, son maltratadas y violadas, y son tratadas de forma desigual, despectiva, humillante y peor que animales.... Tanto mujeres  como hombres han de vivir juntos en armonía y paz. Nadie es más ni menos por cuestión de sexo y lo ideal es relacionarse, trabajar y coexistir de forma equilibrada donde cada uno ocupe el lugar que desee y quiera."

Fixemos tamén outras actividades:

 Buscamos nos xornais noticias referidas a mulleres e observamos o seguinte:
- Atopamos moi poucas noticias sobre  mulleres
- A maioría das noticias sobre mulleres tratan da violencia machista
- Cando se fala dun grupo de persoas, aínda que a maioría delas sexan mulleres, a noticia vai en masculino, p. ex. : "os mellores alumnos" -- 26 rapazas e 19 rapaces.

As alumnas e alumnos de 3º e 4º  redactaron e asinaron un Manifesto para dar a coñecer o estado no que se atopan as mulleres e nenas con discapacidade . 
OS de 4º, por outra banda, elixiron unha das seccións do xornal para facer un traballo sobre as mulleres. Temos dende crónicas a entrevistas, pasando pola banda deseñada e as sopas de letras... 
 

Os nenos e nenas de 5º e 6º buscaron información sobre as mulleres na historia: 

Ningún comentario:

Publicar un comentario