domingo, 14 de outubro de 2012

"Love me do": Feliz aniversario!

Este mes (o día 5, para ser exactos), The Beatles _se aínda cantaran xuntos_ celebrarían un importante aniversario: os 50 anos do seu primeiro single "Love me do", o  inicio da súa carreira discográfica.
Este foi o comezo de todo.
Ninguén sabía que sería o grupo que revolucionaría a música e a cultura.
Dende entón nada foi igual ...


Non é unha das súas mellores cancións, aínda faltaban uns anos para que todo o seu talento  aflorara, pero foi a orixe de todo un fenómeno de masas que aínda perdura e o principio dun dos mellores grupos da historia.
Paul McCartney, con algunha aportación de John Lennon,  compuxera esta canción cando tiña 16 anos, con dous acordes e unha letra do mais sinxelo.

Love, love me do / You Know I love you 
 I’ll always be true / so please, love me do…

Someone to love / somebody new
Someone to love / Someone like you

The Beatles  xa eran coñecidos en Liverpool, a súa cidade, pero aínda eran descoñecidos no resto do país.
Ese ano a canción so alcanzou o posto 17 das listas de éxitos no Reino Unido, pero dous anos despois foi número 1 nos Estados Unidos.
Esto preparou o terreo para o primeiro gran éxito da banda: "Please, please Me"

A Beatlemanía xa estaba en marcha...

50 anos xa! Hai que ver como pasa o tempo!

Máis cancións de The Beatles:

Come together
Can't buy me love

Yesterday

Yellow submarine

All together now



E moitas mais neste enlacehttp://www.goear.com/search/the-beatles/

E as letras, aquíhttp://www.metrolyrics.com/beatles-lyrics.html

Ningún comentario:

Publicar un comentario